Randi Zuckerberg, responsabilă cu marketingul reţelei sociale şi soră a fondatorului Facebook, susţine că oamenii se comportă mai bine atunci când numele lor adevărat este vizibil.
“Cred că persoanele se ascund în anonimat şi au ideea că pot spune orice le trece prin cap, în spatele acestei porţi închise”, spune şefa Facebook.
Randi susţine, potrivit Rador, că desfiinţarea anonimatului ar ajuta la combaterea hărţuirii digitale şi a spam-ului. În Facebook, deşi se solicită numele real, se poate ca cineva să se afişeze, după cum dovedesc conturile, cu nume de mascote sau chiar ca adevăraţi promotori de spam-uri.
O companie care a luat deja măsuri în acest sens este Google în noua sa reţea socială. Google+ nu doreşte ca membrii săi să se identifice cu pseudonime sau nume inventate. Vrea să aibă profilurile lor adevărate şi a început să şteargă conturile unde detectează că numele folosit la identificarea respectivului membru nu este adevărat. Totuşi, această politică este plină de probleme şi Google însăşi a deschis o pagină de reclamaţii.
Unul din cazurile cele mai frecvente este atunci când persoana utilizează diminutivul din familie, în loc de numele înregistrat în documentele oficiale. În pagina sa de reclamaţii, Google însăşi dă un exemplu de greşeală proprie. Ar fi cazul cui se numeşte Charles Jones dar foloseşte Chuk Jones sau Junior Jones. Google admite că această identificare ar trebui să fie acceptabilă.
Randi Zuckerberg, responsabilă cu marketingul reţelei sociale şi soră a fondatorului Facebook, susţine că oamenii se comportă mai bine atunci când numele lor adevărat este vizibil.
“Cred că persoanele se ascund în anonimat şi au ideea că pot spune orice le trece prin cap, în spatele acestei porţi închise”, spune şefa Facebook.
Randi susţine, potrivit Rador, că desfiinţarea anonimatului ar ajuta la combaterea hărţuirii dig