"Gunoiul unor oameni este comoara altora. Dar gunoiul din New York este artă!" Acesta pare a fi sloganul după care se ghidează un artist american care a introdus pe piaţa un produs inedit: "gunoiul new yorkez".
Deşi totul a început cu un pariu între prieteni, Justin Gignac a reuşit să vândă până în prezent circa 1.300 de plicuri transparente care conţin gunoi 100% autentic din New York, relatează Huffingtonpost.com. Plicurile conţin obiecte precum o cartelă de metrou folosită, un ambalaj de cafea Starbucks sau o fotografie deteriorată.
Preţul unui astfel de "suvenir" este de 50 de dolari şi fiecare dintre ele are marcată o anumită zonă a oraşului din care a fost colectat gunoiul. Există, însă, pachete de 100 de dolari, adunate din locurile inaugurate de preşedintele Barack Obama.
Artistul a reuşit astfel să revoluţioneze conceptul de marketing şi să ajute la păstrarea unui oraş curat, obţinând în acealşi timp un profit considerabil.
"Gunoiul unor oameni este comoara altora. Dar gunoiul din New York este artă!" Acesta pare a fi sloganul după care se ghidează un artist american care a introdus pe piaţa un produs inedit: "gunoiul new yorkez".
Deşi totul a început cu un pariu între prieteni, Justin Gignac a reuşit să vândă până în prezent circa 1.300 de plicuri transparente care conţin gunoi 100% autentic din New York, relatează Huffingtonpost.com. Plicurile conţin obiecte precum o cartelă de metrou folosită, un ambalaj de cafea Starbucks sau o fotografie deteriorată.
Preţul unui astfel de "suvenir" este de 50 de dolari şi fiecare dintre ele are marcată o anumită zonă a oraşului din care a fost colectat gunoiul. Există, însă, pachete de 100 de dolari, adunate din locurile inaugurate de preşedintele Barack Obama.
Artistul a reuşit astfel să revoluţioneze conceptul de marketing şi să ajute