UPC România a pierdut şi în trimestrul doi clienţi, chiar dacă mai puţini faţă de primul trimestru, iar Liberty Global, compania-mamă laudă performanţele din ţara noastră.
UPC a pierdut 103.100 clienţi în primul trimestru al acestui an, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar în trimestrul doi încă 15.500 de clienţi au renunţat la serviciile operatorului de cablu, conform datelor grupului Liberty Global.
Raportul evidenţiază însă evoluţia bună pe piaţa din România în primele şase luni ale acestui an. Liberty Global a pierdut la nivel global în primul semestru 168.000 de clienţi.
În al doilea trimestru al acestui an UPC România a înregistrat creşteri pe patru segmente: televiziune digitală şi prin satelit (DTH), Internet şi telefonie fixã.
Televiziunea digitalã a dus la creşterea bazei de clienţi UPC cu 3,3%, comparativ cu primul trimestru al acestui an. În acest moment compania are 315.000 clienţi de televiziune digitală. O creştere de 2,8%, a înregistrat şi televiziunea prin satelit (DTH), numărul de clienţi pe acest segment fiind de 242.000. În al doilea trimestru al acestui an, numărul total de clienţi UPC România a ajuns la 1,12 milioane clienţii, faţă de 1,14 milioane clienţi la finele primului trimestru.
“Odată cu lansarea Fiber Power am repoziţionat produsul de internet oferind acum cea mai mare vitezã de internet din România – 120Mbps. Această repoziţionare a contribuit la o uşoară creştere a vânzărilor de abonamente de internet, astfel încât în al doilea trimestru putem vorbi de o creştere a bazei de clienţi de internet care în prezent ajunge la 258.000. Fiber Power este un serviciu apreciat de clienţii noştri datoritã vitezelor mari şi stabilitãţii conexiunii”, declară Severina Pascu, CEO UPC România
Segmentul de telefonie fixă a înregistrat cea mai mare creştere în acest trimes