Volkswagen a adus pe piata anul acesta versiunea Golf 6 Cabrio, dupa noua ani de la incheierea productiei modelului Golf 3 Cabrio in 2002 (fabricat din 1993) si dupa 32 de ani de la primul Golf 1 Cabriolet produs in 1979.
In 2011, partea frontala a Golf 6 Cabrio prezinta noul design Volkswagen, cu grila radiatorului neagra si cu lamele cromate. Noul VW Golf Cabrio are un caracter dinamic, un design sportiv privit din laterala si elegant privit din spate, datorita blocurilor optice cu led.
Pe sosea, decapotabila se simte la fel ca un Golf 6 in 5 usi, avand o directie precisa. Modelul are o suspensie moale, fiind la fel de confortabil ca un sedan, nu te lasa sa simti gropi, vibratii, absolut nimic. Este o masina frumoasa care te relaxeaza si te bine dispune.
Plafonul se pliaza/depliaza in 9,5 secunde, chiar si in mers, la o viteza de maxim 30 km/h. Cu plafonul pliat pe o temperatura de 31 de grade Celsius, cu aerul conditionat oprit si la o viteza de 100-120 km/h se simte un aer foarte placut, undeva la 25 de grade Celsius, insa soarele nu te iarta, te bronzeaza de cum ai sta pe sezlong la plaja.
Golf 6 Cabrio are 4,2 metri lungime si ofera suficient spatiu celor 4 pasageri. Pentru bagaje avem un portbagaj de 250 de litri.
Modelul de test Golf Cabrio cu motorul de 1,2 litri TSI 105 CP BlueMotion Technology (functia Start-Stop si sistemul de recuperare a energiei la franare) costa 21.500 euro cu TVA, un pret bun pentru o decapotabila atragatoare.
Datorita sistemului Start-Stop, care opreste motorul la semafor, doar daca purtam centura de siguranta, Golf Cabrio de 1,2 litri benzina 105 CP consuma in jur de 9 litri in oras. Consumul extraurban la o viteza de 100-120 km/h cu plafonul rabatat este de 6,5 litri.
Motorul de 1,2 litri are puterea unui motor de 1,6 litri, se misca destul de bine in depasiri, atata timp cat stam la