Legendarul Beetle, pe care Volkswagen îl relansează, în această toamnă, va reveni pe şosele cu un design croit să stârnească atenţia reprezentaţilor sexului tare. Sursa: VOLKSWAGENSursa: EVZSursa: VOLKSWAGENSursa: VOLKSWAGEN
1 /.
Atât de tare şi-a dorit Volkswagen să îi convingă pe jurnaliştii invitaţi la Berlin pentru lansarea europeană a noului Beetle că "Broscuţa", aşa cum este ea cunos cută în România, este de acum o maşină pentru bărbaţi încât a oferit spre testare numai… Golfuri GTI!
Deşi a treia generaţie Beetle va dispune, începând din noiembrie, când va ajunge şi în showroom-urile de la noi (cu un preţ minim de aproximativ 16.000 de euro, TVA inclusă), de cinci motorizări, Volkswagen a ţinut ca prima impresie a reprezentanţilor media să fie conturată exclusiv pe seama versiunii de top – cea echipată cu unitatea 2.0 TSI – 200 CP, în esenţă, aceeaşi care pune în mişcare poate la fel de celebrul GTI compact german.
Punct ochit, punct lovit
Cum, în linii mari şi dincolo de designul specific – mai apropiat de ADN-ul modelului original decât cel al fostei generaţii – Beetle-ul rămâne un Golf (sau un Jetta – cu care împarte aceeaşi fabrică mexicană), n-ar trebui să vină ca o surpriză pentru nimeni constatarea că arhitectura tehnică a susţinut fără probleme pretenţiile producătorului. Suplimentar, mai multe dintre maşinile disponibile au venit dotate cu o suspensie sport, care a semnalat în habitaclu, bărbăteşte, prezenţa oricărei imprefecţiuni întâlnite pe şosea (dar care şi-a făcut, altminteri, treaba fără cusur).
A doua oară - cu noroc
Toată lumea ştie, probabil, că Beetle-ul (originalul din 1938) a apărut cu mult înaintea altor două modele la fel de celebre şi de îndrăgite: Fiat 500 (lansat în 1957) şi Mini (1959). Poate mai puţin cunoscut este faptul că Volkswagen s-a gândit şi a relansat Broscuţa mai devreme decât concu