Dotări. Unele compartimente sunt tapisate şi capitonate cu catifea roşie sau verdeCompartimente tapisate şi capitonate cu catifea roşie sau verde, furnir de trandafir şi nuc, sticlă de Murano şi cristale de Boemia, sunt doar câteva dintre interioarele inedite pentru secolul 21 pe care le vor putea vedea norocoşii care vor urca în trenul de epocă.
Muncă. Mecanicii pregătesc de zor ieşirea pe şine a trenului de epocă "Economic class". Sunt si vagoane de clasa a treia, care erau folosite la începutul secolului 20 de cei cun bani puţiniMecanicii depoului gării Iţcani lucrau de zor ieri la pregătirea trenului de epocă, pentru primul său drum prin judeţ după zeci de ani în care vagoanele au stat nefolosite. Trenul va pleca joi într-o cursă de probă, apoi, între 8 şi 14 august, va face curse între diferite zone din judeţ.
Preţul biletelor sau orarul încă nu au fost stabilite, dar cu siguranţă se vor găsi destui amatori pentru o plimbare cu acest tren care la sfârştitul veacului al 19-lea reprezenta maximum de confort în transportul pe calea ferată, dar avea şi vagoane de clasa a treia, cu băncuţe de lemn.
Dotări. Unele compartimente sunt tapisate şi capitonate cu catifea roşie sau verdeCompartimente tapisate şi capitonate cu catifea roşie sau verde, furnir de trandafir şi nuc, sticlă de Murano şi cristale de Boemia, sunt doar câteva dintre interioarele inedite pentru secolul 21 pe care le vor putea vedea norocoşii care vor urca în trenul de epocă.
Muncă. Mecanicii pregătesc de zor ieşirea pe şine a trenului de epocă "Economic class". Sunt si vagoane de clasa a treia, care erau folosite la începutul secolului 20 de cei cun bani puţiniMecanicii depoului gării Iţcani lucrau de zor ieri la pregătirea trenului de epocă, pentru primul său drum prin judeţ după zeci de ani în care vagoanele au stat nefolosite. Trenul va pleca j