Zitec, unul dintre principalii producători locali de aplicaţii online, lansează la nivel mondial proiectul Zipongo, ce va revoluţiona obiceiurile de alimentaţie a milioane de utilizatori.
Compania românească deţine o participaţie minoritară în cadrul acestui proiect, în urma unei investiţii în derulare, în valoare de 50.000 de euro. Alături de Zitec, în proiect au investit Founder Collective, instituţie condusă de Caterina Fake, co-fondatorul Flickr (cumpărat de Yahoo! in 2005), Dr. Neal Baer, producător al serialului ER (Spitalul de Urgenţă) şi Peter Dolan, fost CEO al gigantului farmaceutic Bristol Myers Squibb şi actual membru al Fundaţiei „Partnership for a Healty America”.
Proiectul Zipongo se adresează utilizatorilor din întreaga lume care îşi doresc un stil de viaţă echilibrat şi adoptarea unei diete sănătoase. Acesta cuprinde două aplicaţii online: Zipongo Healthy Deals şi Zipongo zLife precum şi variantele lor pentru telefoane mobile, disponibile atât pentru Android, cât şi pentru iPhone.
Site de reduceri la alimente sănătoase pentru americani
Zipongo Healthy Deals (http://www.zipongo.com) este un site de reduceri cu produse alimentare sănătoase. Aceasta este disponibil pentru moment doar în zona San Francisco - Silicon Valley – East Bay (California), urmând să fie extins în mai multe state.
Prin Zipongo.com se pot achiziţiona simultan oferte multiple disponibile în lanţul de magazine Andronico's.
„Chiar dacă există foarte multe site-uri cu oferte speciale pentru cumpărături, Zipongo se diferenţiază puternic deoarece vizează strict produse alimentare sănătoase, cu scopul de a le face mai accesibile din punct de vedere al preţului şi, împreună cu celelalte instrumente şi integrări, să îmbunătăţească direct sănătatea şi forma fizică şi psihică a utilizatorilor”, a declarat Alexandru Lăpuşan, C