UPC România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală telecom, şi-a îmbunătăţit performanţele în al doilea trimestru din acest an, odată cu reducerea pierderilor de clienţi de pe cablul TV şi creşterile înregistrate pe celelalte segmente de business în raport cu primul trimestru din 2011, potrivit datelor din raportul financiar al companiei americane Liberty Global, proprietarul operatorului.
UPC România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală telecom, şi-a îmbunătăţit performanţele în al doilea trimestru din acest an, odată cu reducerea pierderilor de clienţi de pe cablul TV şi creşterile înregistrate pe celelalte segmente de business în raport cu primul trimestru din 2011, potrivit datelor din raportul financiar al companiei americane Liberty Global, proprietarul operatorului.
Veniturile companiei au scăzut cu 4,6% în primele şase luni, de la 76,6 milioane de dolari la 73,1 milioane de dolari, dar au crescut cu 2,7% în al doilea trimestru, de la 36,4 milioane de dolari la 37,4 milioane de dolari.
Compania notează costurile mai mari în România şi pe alte pieţe din regiune în privinţa modernizării echipamentelor aflate la clienţi, mai ales la divizia UPC DTH.
Concurenţa a mâncat din venituri
Potrivit Liberty Global, proprietarul UPC, competiţia ridicată de pe piaţa românească a fost una dintre cauzele declinului liniilor generatoare de venit în prima jumătate a anului, a numărului de abonamente şi a veniturilor în trimestrul al doilea, respectiv primul semestru, faţă de perioadele similare ale anului trecut.
"Competiţia este un factor în întreaga Europă Centrală şi de Est, însă în România ne confruntăm cu o competiţie deosebit de intensă (...) Ne aşteptăm să avem în continuare o competiţie semnificativă în perioada următoare în regiune", se arată în raport.
Compania a an