Primăria Alexandria a înfiinţat şi dezvoltat în ultimii ani şapte căi de comunicare cu cetăţenii care vor să se adreseze edilului şef. Alexăndrenii care vor să evite aglomeraţia de la audienţe, îi pot scrie primarului pe blog, pot suna la Telefonul cetăţeanului sau pot depune scrisori în cutiile poştale ale primăriei.
Dacă în urma cu câţiva ani singura modalitate a alexăndrenilor de a aduce în faţa edilului-şef problemele, propunerile sau sesizările lor erau audienţele, acum municipalitatea oferă şapte căi de comunicare. Alexăndrenii pot alege audienţele pe care edilul şef le ţine în prima zi de joi din fiecare lună. Cei care preferă să-şi expună problemele în scris pot trimite petiţii pe adresa primăriei sau le pot înscrie în registrul de sugestii şi reclamaţii de la poarta primăriei Mai nou la categoria comunicare în scris se adaugă şi cutiile poştale. Varianta on line de comunicare înseamnă sistemul de petiţii on line de pe site-ul primăriei, dar şi blogul primarului. Şi nu în ultimul rând, reclamaţiile pot ajunge la primar , telefonic, prin Telefonul cetăţeanului.
Audienţele se ţin în prima zi de joi din fiecare lună
Victor Drăguşin are program de audienţe în prima zi de joi din fiecare lună. Înscrierile se fac în ziua premergătoare zilei de audienţe şi în dimineaţa zilei de audienţă până la ora 10.00, la poartă. Programul de audienţe se poate modifica, dacă apar evenimente neprevăzute, dar acest lucru va fi anunţat din timp, iar audienţele înscrise deja pe listă vor fi reprogramate.
Petiţii în scris
Alexăndrenii care vor să-şi expună problemele sau sugestiile în scris au la îndemână trei variante. Există posibilitatea trimiterii de petiţii pe adresa Primăriei Alexandria din strada Dunării, nr.139, cod poştal140030. Petiţiile pot fi depuse personal de cetăţeni la Centrul de Informaţii din cadrul Registraturii Alexa