Este posibil ca firmei care execută lucrările de reabilitare să-i fie reziliat contractul. Specialiştii de la Compania Naţională de Drumuri au constatat mari nereguli la firma care a câştigat licitaţia de reabilitarea Cârligului Mic
Reabilitarea în ritm de melc a Văii Oltului a creat mari tensiuni pe una dintre cele mai circulate artere de cirulaţie DN7, E 81. Cozile enorme de maşini care s-au format de-o parte şi de alta a Viaductului Cârligul Mic, au creat tensiuni în rândul conducătorilor auto, toate acestea culminând cu trafic supraaglomerat, datorat şi venirii din străinătate a celor care au lucrat „dincolo". Surse din Poliţie ne spun că au fost zile când cozile de maşini au ajuns şi la 16-17 kilometri, în condiţiile în care lucrările de reabilitare se fac „în reluare", cu oameni puţini şi fără utilaje performante. Şeful DN Vîâlcea, ing. Eugen Mpnescu, ne-a spus: „Este adevărat că s-a umplut paharul. De aceea, marţi, 2 august, de la ora 11.00, până la ora 23.00, o echipă de specialişti din cadrul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADN) a venit a venit pe Valea Oltului şi a verificat în amănunţime, situaţia şi modul de execuţie al lucrărilor. Joi vom ştii la ce concluzie s-a ajuns, dar este foarte posibil să fie reziliat contractual cu firma care a câştigat licitaţia şi execută aceste lucrări, pentru că s-au găsit mari nereguli. Printre acestea, nerespectarea termenelor de execuţie prevăzute în proiect, nu se respectă tehnologia lucrările conform proiectului şi multe altele". Constructorul ar fi trebui să înceapă şi lucrările, de la 1 august, şi la Viaductul Râul Vadului, tot pe Valea Oltului, dar această lucrare nu a inceput încă. În cazul în care se va rezilia contractual, până la licitarea din nou a lucrării, va mai trece ceva vreme, motiv pentru care DN au stabilit un plan de bătaie. „Pentru a se putea circula în continuare p