Chiar daca vorbim de o piata aflata inca in suferinta ca urmare a crizei financiare si a declinului in consum, principalii producatori de bere din Romania s-au pregatit si in aceasta vara cu noi lansari. Intr-o noua incercare de a revitaliza apetitul romanilor, companiile de profil au facut loc in portofoliile lor atat berilor de import, cat si sortimentului de bere nefiltrata, care inregistreaza vanzari record.
Ursus Breweries, subsidiara locala a grupului SABMiller, a lansat pe piata sortimentul Ursus Nefiltrata, care este produs momentan doar in Fabrica de Bere din Cluj.
Un proiect unic la nivelul grupului SABMiller, din care face producatorul parte Ursus Breweries, “Fabrica de bere Ursus” a fost inaugurata in urma cu aproximativ o luna, investitia initiala ridicandu-se la 1,1 mil. euro.
Situata pe locul fostei fabrici de bere Ursus din Cluj-Napoca, infiintata in anul 1878 si inchisa definitiv in 2010, locatia are o capacitate de 300 de locuri. Amenajarea sa a durat peste sase luni, in proiect fiind implicate aproximativ 100 de persoane. Unicitatea locatiei consta in faptul ca vizitatorii pot savura un pahar de bere in timp ce urmaresc “in direct” procesul de productie prin cele trei panouri de sticla in spatele carora se afla instalatia utilizata. In plus, mobilierul contine parti reconditionate din utilajele folosite in vechea fabrica.
De asemenea, brandul Redd’s Fresh are din aceasta vara un nou ambalaj si o reteta imbunatatita, care contine suc natural de fructe.
“Vom avea si un pachet inovativ, «pachetul geanta» – disponibil in comertul modern in luna august. Pentru a ne provoca si mai mult consumatorii in urmatoarea saptamana vom lansa si campania digitala”, a declarat Grant McKenzie, vicepresedinte de marketing Ursus Breweries.
La randul sau, Bergenbier a mizat tot pe un sortiment de bere nefiltrata, lansand Bergen