Milioanele de fani mai au timp până duminică seară pentru a intra „la promoţie“ pe Pottermore.com. Pentru a face parte dintre norocoşii care pot intra timpuriu pe site, cititorii trebuie să caute indicii ascunse.
Premiul este extrem de ispititor pentru oricine a citit aventurile băiatului vrăjitor, indiferent dacă are 4 ani sau 90 de ani: accesul către „o experienţă online cum n-a mai fost alta, în lumea lui Harry Potter, înaintea tuturor celorlalţi", aceasta este promisiunea făcută de J.K.Rowling. Scriitoarea a dovedit cu această ocazie, potrivit cotidianului britanic „The Guardian", că este şi un geniu al marketingului. Campania a fost extrem de eficientă, pentru că a folosit mijloace de comunicare extrem de simple.
Prin mici indicii lansate pe contul său de Twitter şi pe alte reţele sociale, fanii au fost conduşi la începutul verii către un site, de unde bufniţele şi frunzele căzătoare îi redirecţionau pe curioşi spre noua pagină de internet. Pottermore.com era încă în construcţie la acea dată, dar pentru fani, cel mai mult conta promisiunea: „În curând".
Fanii, în suspans
Noi şi noi dezvăluiri din partea autoarei („nu va fi o nouă carte"), proiecţiile fanilor („va fi un joc video!") sau simple speculaţii („cititorii împreună cu scriitoarea vor lucra la o nouă aventură") au creat un sentiment de anticipaţie care a făcut, în urmă cu o lună, ca site-ul să cadă sub asaltul fanilor în primele ore de la lansare.
Iar atunci, J.K. Rowling nu a făcut decât să ridice puţin vălul. Într-un anunţ video postat pe site-ul care promite mai mult Harry Potter, ea a anunţat că toate cărţile seriei vor fi disponibile aici, „aceeaşi poveste, dar cu câteva adăugiri cruciale", detalii pe care J.K. Rowling susţine că „le păstrează de ani de zile". Adevărate delicii pentru cei mai entuziaşti suporteri, aceste detalii sunt de fapt istorioare legate de pe