Conducerea Red Angus Steakhouse are planuri mari la aproape un an de la lansarea in Romania: sa schimbe perceptia romanilor in ceea ce priveste fripturile. Vor reusi sa convinga clientii ca vita nu inseamna carne tare si fara gust?
Romanii au apreciat dintotdeauna o friptura mare si suculenta si datorita faptului ca suntem un popor cu un trecut razboinic si zbuciumat, obisnuit cu proteinele. Cu toate acestea, desi tara noastra permite cresterea multor specii de animale cunoscute pentru carnea lor gustoasa, multi romani sunt de parere ca termenul “friptura” se refera strict la partile suculente ale porcului.
Si totusi, in ultimii ani, frecventa cu care restaurantele de tip steakhouse au inclus in meniu rase oarecum “exotice" de vita este in crestere.
“Vrem ca romanii sa se obisnuiasca cu ideea ca o friptura de vita nu trebuie mestecata intens si cu greutate, sa le schimbam obiceiurile. Clientii romani sunt din ce in ce mai rafinati in materie de dorinte. Stiu foarte clar ce vor si apreciaza diferenta dintre o friptura buna si una mai slaba calitativ. In plus, romanii sunt deschisi la nou si au bani sa ia cina in oras”, a declarat pentru Wall-Street.ro Justin Costello, managerul Red Angus Steakhouse, din Centrul Vechi al Capitalei.
“Sa vin aici a fost o experienta interesanta. Acomodarea a durat ceva timp, deoarece implementarea tehnicilor de preparare a carnii a fost mai grea. Poate ca la inceput am fost privit ca un strain, care vine sa le arate cum se face treaba, dar acum, dupa ce rezultatele s-au vazut, am tot sprijinul personalului de aici. Au inteles de ce am impus anumite standarde dupa ce au vazut calitatea produsului final”, a adaugat Costello.
O investitie de 600.000 euro pentru planuri pe termen lung
Dupa o investitie de 600.000 de euro in spatiul de 250-300 metri patrati de pe strada Franceza, din Centrul Istoric