Per total, românii au plătit în 2010 2,5 miliarde de dolari pentru produsele media şi de divertisment, arată Antena 3.
Specialiştii din domeniu estimează că până în 2015 valoarea totală a pieţei va creşte până la 3,8 miliarde de dolari, România devenind astfel cea de-a treia piaţă de profil din regiune, după Turcia şi Rusia.
Cea mai mare cerere, la nivel global, au avut-o produsele digitale precum filmele 3D sau Blue Ray, dar şi tabletele şi jocurile video s-au aflat la mare căutare.
Analiştii susţin că în următorii cinci ani cheltuielile pentru produsele media şi de divertisment ar creşte cu 500 de miliarde de dolari, la aproape 2.000 de miliarde, în 2015.
Per total, românii au plătit în 2010 2,5 miliarde de dolari pentru produsele media şi de divertisment, arată Antena 3.
Specialiştii din domeniu estimează că până în 2015 valoarea totală a pieţei va creşte până la 3,8 miliarde de dolari, România devenind astfel cea de-a treia piaţă de profil din regiune, după Turcia şi Rusia.
Cea mai mare cerere, la nivel global, au avut-o produsele digitale precum filmele 3D sau Blue Ray, dar şi tabletele şi jocurile video s-au aflat la mare căutare.
Analiştii susţin că în următorii cinci ani cheltuielile pentru produsele media şi de divertisment ar creşte cu 500 de miliarde de dolari, la aproape 2.000 de miliarde, în 2015.