Echipajul de la bordul unei curse Ryanair a încercat să trateze un pasager care se simţea rău cu un sandwich şi o băutură răcoritoare, după care i-au cerut acestuia bani pentru produsele consumate, informează Daily Mail.
Per-Erik Jonsson, în vârstă de 63 de ani, se afla la bordul unui avion pe care zbura din Anglia în Suedia în momentul în care i s-a făcut rău, intrând, la un moment dat în stop cardiac.
Deşi reglementările Uniunii Europene stipulează că echipajul de la bordul avioanelor trebuie să cunoască tehnici de primul ajutor pentru a interveni în astfel de situaţii, însoţitoarele de zbor de la bordul avionului nu au tratat problema în mod corespunzător.
Fiica vitregă a bărbatului, asistentă medicală, a încercat să îl resusciteze şi a solicitat un doctor, dar personalul de la bordul avionului a sugerat că este vorba doar de tensiune scăzută şi i-au adus bolnavului un sandwich şi o băutură răcoritoare, revenind peste câteva momente pentru a cere ca produsele să fie plătite.
Domnul Jonsson a fost, în cele din urmă, resuscitat de fiica sa vitrgă, care l-a bătut în piept până când acesta a început să respire din nou.
La aterizare, familia Jonsson a fost şocată să observe că nu aştepta nicio ambulanţă, aşa că l-au grăbit pe bătrân la un spital cu maşina proprie.
Reprezentanţii Ryanair susţin că s-au oferit, conform procedurilor, să aterizeze pe cel mai apropiat aeroport şi să anunţe o ambulanţă, dar această variantă a fost refuzată de fiica vitregă a domnului Jonsson.
Familia suedezului a declarat că doreşte ca Ryanair să îşi ceară scuze şi iau în considerare acţionarea companiei în judecată.
Echipajul de la bordul unei curse Ryanair a încercat să trateze un pasager care se simţea rău cu un sandwich şi o băutură răcoritoare, după care i-au cerut acestuia bani pentru produsele consumate