Vulping.ro, site-ul de reduceri lansat in urma cu cateva zile de Gazeta Sporturilor, spera sa obtina venituri de 500.000 de euro pana in noiembrie, si sa ocupe una dintre primele doua pozitii pe aceasta piata, cu o cota de 25-30%.
Potrivit reprezentantilor companiei, site-ul a presupus investitii de 120.000 de euro, inclusiv in campania de merketing de la lansare si in sustinerea ofertei de debut, iar in cadrul proiectului lucreaza 20 de oameni, incluzand departamentele de vanzari, marketing si tehnic.
Vulping.ro s-a lansat la inceputul acestei luni si a vandut, in primele 3 zile de la lansare, 14.000 de bilete la film pentru pretul de 1 leu.
Piata site-urilor de reduceri de grup din Romania pare a creste cu o rata ametitoare. Potrivit Facebrands.ro, in online-ul romanesc exista, in prezent, 169 de site-uri de acest gen. Vulping.ro, site-ul de reduceri lansat in urma cu cateva zile de Gazeta Sporturilor, spera sa obtina venituri de 500.000 de euro pana in noiembrie, si sa ocupe una dintre primele doua pozitii pe aceasta piata, cu o cota de 25-30%.
Potrivit reprezentantilor companiei, site-ul a presupus investitii de 120.000 de euro, inclusiv in campania de merketing de la lansare si in sustinerea ofertei de debut, iar in cadrul proiectului lucreaza 20 de oameni, incluzand departamentele de vanzari, marketing si tehnic.
Vulping.ro s-a lansat la inceputul acestei luni si a vandut, in primele 3 zile de la lansare, 14.000 de bilete la film pentru pretul de 1 leu.
Piata site-urilor de reduceri de grup din Romania pare a creste cu o rata ametitoare. Potrivit Facebrands.ro, in online-ul romanesc exista, in prezent, 169 de site-uri de acest gen.