Săptămâna aceasta au avut loc audiţiile pentru super show-ul "Vocea României", care va începe din toamnă la Pro TV. Difuzat până acum în SUA, Olanda şi Ucraina, show-ul creat de John de Mol, părintele Big Brother, şi-a atras imediat milioane de fani, obţinând audienţe record şi notorietate internaţională.
Formatul, vândut în peste 20 de ţări din Europa şi America Latină, va fi uşor adaptat în România, a patra ţară care-l difuzează, explică pentru gândul Mona Segall, producător.
AFLĂ MAI MULT:VIDEO: Ascultă cea mai bună voce din Olanda. Povestea lui Ben Saunders, luptător de full contact
Astfel, show-ul românesc a fost pregătit în două luni, "faţă de celelalte ţări care l-au pregătit în şase", iar numărul concurenţilor dintr-o echipă este modificat - nu opt, ca în America, nici 15 ca în Olanda. "În România, fiecare echipă este formată din 12 concurenţi. În America au fost doar două show-uri de audiţii pe nevăzute, în România sunt cinci", dezvăluie Mona Segall detalii din bucătăria unei emisiuni ce va fi difuzată în Anglia, Franţa, Spania, Portugalia, Turcia, Polonia, Danemarca, Finlanda ori America de Sud.
Audiţii "pe nevăzute" la Buftea
gândul a fost la prima etapă a show-ului, "blind audition", la Buftea, într-un decor impresionant, ce poate face pe oricine să arate ca un star. Sute de concurenţi s-au prezentat nu în faţa, ci în spatele juraţilor-antrenori, Loredana, Smiley, Marius Moga şi Horia Brenciu, pentru că, de această dată, nu a contat look-ul sau prezenţa scenică, ci doar vocea, pură şi simplă.
Joi pe la prânz, a fost paradă de voci pe scena pătrată din sticlă, luminată de neoane când albastre, când verzi, când roşii. Cu spatele la ele, în nişte fotolii cu spătare înalte şi roşii - cei patru juraţi uneori cu ochii închişi, atenţi la muzică, alteori zâmbind încântaţi de ea, alteori indiferenţi. Când vreunuia îi plăcea