Coca-Cola HBC a vândut în România în trimestrul al doilea al acestui an cu circa 5% mai multe navete de băuturi comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, acesta fiind un prim semnal pozitiv transmis de liderul pieţei locale de băuturi răcoritoare, o piaţă de 1 mld. euro anual.
Vânzările trimestriale ale Coca-Cola HBC au intrat pe un trend de scădere în primul trimestru din 2009.
Deşi vânzările Coca-Cola au crescut în trimestrul al doilea, la nivelul primelor şase luni acestea au continuat să scadă cu circa 5%, ca urmare a declinului de 12% raportat în primele trei luni ale anului.
"Evoluţia pozitivă din trimestrul al doilea s-a datorat Paştelui, care a căzut în această perioadă şi unor programe de activare a conturilor. Totuşi încrederea consumatorilor din România este încă la un nivel minim record şi piaţa totală a băuturilor nonalcoolice se contractă", potrivit raportului financiar al companiei.
Coca-Cola Hellenic anunţă de asemenea că în prima jumătate a acestui an evoluţia de pe diverse pieţe europene a fost diferită. România intră astfel alături de Grecia şi Bulgaria în categoria pieţelor care sunt afectate de situaţia economică.
Volumul vânzărilor Coca-Cola Hellenic în România s-a redus în 2010 cu 4 procente, la 167,8 milioane de navete (952,7 mil. litri). Coca-Cola HBC România a avut în 2009 o cifră de afaceri de 440 mil. euro, cu peste 100 mil. euro mai puţin faţă de 2008 precedent şi o marjă de profit de 10%.
Coca-Cola HBC a vândut în România în trimestrul al doilea al acestui an cu circa 5% mai multe navete de băuturi comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, acesta fiind un prim semnal pozitiv transmis de liderul pieţei locale de băuturi răcoritoare, o piaţă de 1 mld. euro anual.
Vânzările trimestriale ale Coca-Cola HBC au intrat pe un trend de scădere în primul trimestru din 2009.