BMW va începe să producă maşini electrice şi a oferit primele detalii despre modelele i3 Urban şi i8 Concept, descrise de Telegraph drept "primele BMW-uri cu roţi subţiri".
i3 Urban
Modelul i3 Urban va fi alimentat de un motor eletric de 125 kW, care îi va permite să accelereze de la 0 la 100 km/h în mai puţin de şapte secunde. Maşina de patru locuri va fi construită din fibră de carbon, devenind astfel primul autovehicul de dimensiuni medii făcut din acest material. În plus, şasiurile vor fi din aluminiu, ceea ce va permite folosirea unor baterii mai mici şi mai ieftine.
"Fibra de carbon poate fi modelată oricum, deci nu există limitări în ceea ce priveşte forma maşinii", a explicat directorul de design al BMW, Adrian van Hooydonk. În plus, fibra de carbon este uşoară, rezultând o maşină care cântăreşte cu 300 de kilograme mai puţin decât dacă ar fi fost construită din oţel.
Modelul i3 Urban va fi prezentat în septembrie, la Frankfurt Motor Show. Tot atunci, va fi dezvelit şi modelul hibrid i8 Concept. Acesta va avea acelaşi motor al i3, la care se adaugă trei cilindri care dezvoltă 217 cai-putere. Astfel, i8 Concept va accelera de la 0 la 100 km/h în sub cinci secunde.
i8 Concept
Ambele maşini vor fi disponibile spre vânzare din 2013.
BMW va începe să producă maşini electrice şi a oferit primele detalii despre modelele i3 Urban şi i8 Concept, descrise de Telegraph drept "primele BMW-uri cu roţi subţiri".
i3 Urban
Modelul i3 Urban va fi alimentat de un motor eletric de 125 kW, care îi va permite să accelereze de la 0 la 100 km/h în mai puţin de şapte secunde. Maşina de patru locuri va fi construită din fibră de carbon, devenind astfel primul autovehicul de dimensiuni medii făcut din acest material. În plus, şasiurile vor fi din aluminiu, ceea ce va permite folosirea unor baterii mai mici şi ma