Modernizarea liniilor de tramvai din Copou le va da bătăi de cap şoferilor. Modificări în circulaţia rutieră vor apărea şi în transportul în comun, tramvaiele care circulă pe bulevardul Carol urmând a fi înlocuite cu autobuze şi microbuze.
Un an cu tranşee pe străzile centrale ale Iaşiului
Şefii din Primărie vor începe lucrările în Copou de săptămâna viitoare, atunci când muncitorii vor înlocui liniile de tramvai între Trumf şi Rond Agronomie, pe o lungime de 2,6 kilometri. „În funcţie de cum vor continua şi celelalte lucrări edilitare a Apavital, la reţelele de gaze şi electrice, vom modifica graficele de execuţie alături de ei“, a spus Mihai Chirica, directorul tehnic al Primărie.
Începe calvarul din traficul ieşean. Circulaţia rutieră va fi restricţionată trei luni din cauza lucrărilor la liniile de tramvai
Din toamnă, după deschiderea anului şcolar, tramvaiele nu vor mai circula în Copou şi vor fi înlocuite cu autobuze şi microbuze care vor merge pe Sărărie şi strada Mihai Costăchescu. Autobuzul de pe traseul 1 va urmări traseul liniei de tramvai 1, doar că în Tătăraşi, traseul va fi Piaţa Chirilă-Pădurii-Baş Ceauş-Podu de Fier-Târgu Cucu, iar în Copou, traseul va fi Trumf-Mihai Costăchescu-Sărărie-Aleea Ghica Vodă. În aceeaşi situaţie va fi şi autobuzul introdus pe ruta 13, care va avea acelaşi traseu ca tramvaiul cu excepţii în Tătăraşi şi Copou. Microbuzele şi autobuzele de pe traseele 28, 28b şi 43b vor circula pe rutele actuale până la rondul Triumf.
Noi modificări de circulaţie în Iaşi: sensuri unice, intersecţii semaforizate şi staţii de autobuz
În cadrul Comsiei de Circulaţie de vineri, edilii au mai decis să monteze spinări de măgar pe aleile din Grădina Botanică, dar şi a unor popici de blocare a accesului auto pe strada Vasile Alecsandri, numărul 9, şi a unor limitatoare de viteză pe strada Neptun. Edilii