Un pasager al companiei aeriene Ryanair a fost tratat cu un sandvis si o bautura racoritaore, dupa ce a suferit un atac de cord in timpul unui zbor.
Per-Erik Jonsson, in varsta de 63 de ani, se afla intr-un avion ce facea legatura intre Londra si Stockholm, cand i s-a facut rau. Echipajul a crezut ca are doar tensiune foarte scazuta, relateaza Daily Mail.
Potrivit fiicei lui Jonsson, membrii echipajului nu stiau ce sa faca. "Au spus ca are tensiunea scazuta si i-au dat un sandvis si un suc. Si s-au asigurat ca plateste pentru ele", a spus aceasta. Ryanair taxeaza 4 lire sterline pentru un sandvis si 2 lire pentru un suc.
Potrivit reglementarilor Uniunii Europene, toti membrii echipajului ar trebui sa stie sa acorde primul ajutor.
Dupa ce si-a pierdut cunostinta, fiica sa, care este asistenta medicala, a incercat sa-l ajute si a cerut ajutorul unui doctor. Ea a adaugat ca echipajul nu a raspuns decat in momentul cand a tipat dupa un doctor si a spus ca tatal sau are nevoie de oxigen.
Familia cere, in prezent, scuze oficiale si iau in considerare actionarea in instanta a companiei.
Totusi, oficialii Ryanair isi apara angajatii, spunand ca acestia au cerut aterizarea pe cel mai apropiat aeroport, unde au cerut sa fie asteptati de o ambulanta, si sustin ca fiica pasagerului a refuzat aceasta propunere.
Familia neaga aceasta varianta si sustine ca nu i-a asteptat nicio salvare la aterizare si au fost nevoiti sa-l duca singuri, cu propria masina, pana la un spital, unde a primit ingrijiri de urgenta.
Un pasager al companiei aeriene Ryanair a fost tratat cu un sandvis si o bautura racoritaore, dupa ce a suferit un atac de cord in timpul unui zbor.
Per-Erik Jonsson, in varsta de 63 de ani, se afla intr-un avion ce facea legatura intre Londra si Stockholm, cand i