In incercarile sale de a se adapta la dinamica actuala a pietei, Foursquare anunta lansarea unei noi versiuni de Pages, care va permite firmelor sa-si creeze propria pagina in mod individual.
Propunerea vizeaza o actiune care nu implica interventia echipei de specialisti ai respectivului social network, noile Pages putand fi gestionate de diferite persoane apartinand aceleiasi organizatii, informeaza Webnews.
In acelasi timp, brand-urile care vor dori sa-si atraga un segment-follower cu tip si check-in, pot efectua o simpla inregistrare si autentificare prin intermediul unui cont Twitter, cu posibilitatea ulterioara de share pe Facebook si Twitter.
Simplificarea crearii paginilor reprezinta nu doar o solutie atragatoare pentru firme, ci si o facilitate care ofera posibilitatea conectarii acestora la intreaga comunitate Foursquare, teren fertil pentru sugestii, oferte speciale si badge.
In organizatiile mai mari, pot fi desemnati mai multi administratori pentru gestionarea paginii companiei si toti membrii acesteia pot contribui la crearea de noi continuturi, cu posibilitatea de upload pentru imagini, atat de pe Internet, cat si prin intermediul aplicatiei instalate la nivelul propriului smartphone.
Dupa completarea paginii, compania va fi inclusa in Page Gallery, matrice in care se afla deja prezente peste 3.000 de organizatii, Foursquare intentionand astfel sa dea mari batai de cap rivalului sau Yelp, cu care se afla in competitie directa, atat din punct de vedere tehnologic, cat si din cel vizand oportunitatile oferite, precizeaza sursa.
In incercarile sale de a se adapta la dinamica actuala a pietei, Foursquare anunta lansarea unei noi versiuni de Pages, care va permite firmelor sa-si creeze propria pagina in mod individual.
Propunerea vizeaza o actiune care nu implica interv