Facebook a dat in judecata site-ul de dating pentru adulti Shagbook, solicitand despagubiri pentru daunele provocate prin alegerea unui nume ce pare "inrudit" cu cel al grupului din Palo Alto.
Shagbook, la randul sau, a prezentat documentatia de inregistrare a numelui firmei la United States Patent si Trademark Office, contestand la randul sau validitatea marcii "Facebook", sustinand ca aceasta nu ar fi trebuit sa fie niciodata aprobata, relateaza Webnews.
Reprezentata legal de proprietarul Ventures SNRG, Shagbook neaga teoria potrivit careia cuvantul "Facebook" ar avea o puternica valenta distinctiva, afirmand ca in realitate este doar un termen generic, astfel incat site-ul de dating contesta valabilitatea marcii inregistrate cu acest nume.
Reprezentantii legali ai lui Mark Zuckerberg, insa, declara ca utilizarea unei denumiri atat de asemanatoare cu cea a faimosului site de socializare este un truc evident, menit sa atraga un important segment de utilizatori de la Facebook, derutati de similitudinea titulaturii.
Daca aceasta chestiune isi are radacinile intr-o speculatie premeditata a proprietarului Shagbook sau nu este greu de stabilit, dar ceea ce rezulta cu claritate din intreaga poveste, este preocuparea Facebook pentru o eventuala diminuare valorica a sonoritatii propriului brand: multiplicarea de nume asemanatoare are putea conduce la fragilitate si la pierderea notei sale distinctive, subliniaza sursa.
Facebook a dat in judecata site-ul de dating pentru adulti Shagbook, solicitand despagubiri pentru daunele provocate prin alegerea unui nume ce pare "inrudit" cu cel al grupului din Palo Alto.
Shagbook, la randul sau, a prezentat documentatia de inregistrare a numelui firmei la United States Patent si Trademark Office, contestand la randul sau validitatea marcii "Facebook", sustinan