LinkedIn Corporation a inregistrat, la sfarsitul celui de-al doilea trimestru al anului in curs, o surprinzatoare crestere a volumului facturat, atingand nivelul record de 121 milioane de dolari.
Estimarile specialistilor companiei californiene fusesera initial de 104 milioane de dolari, dar rezultatele reale au depasit cu mult si cele mai optimiste previziuni, relateaza Webnews.
Serviciile oferite de LinkedIn sunt utilizate de profesionisti in cautare de locuri de munca sau de firme ce doresc atragerea de noi colaboratori. Gratie unei tenacitati dublate de o certa caracteristica de "tavalug" online, au reusit sa transforme de-a lungul anilor compania intr-un veritabil "corn al abundentei" resurselor umane.
Actiunile societatii au crescut cu circa 5%, iar investitorii isi vad astfel rasplatite increderea si atitudinea pozitiva demonstrata in ciuda previziunilor analistilor care au conturat un tablou mai putin incurajator pentru profiturile de anul acesta.
Intrarile provenind din solutiile de marketing au crescut cu 111%, atingand nivelul de 38,6 milioane de dolari, in timp ce abonamentele premium care furnizeaza servicii exclusive membrilor inscrisi au inregistrat o crestere de 60%, cu 23,9 milioane de dolari, precizeaza sursa.
LinkedIn Corporation a inregistrat, la sfarsitul celui de-al doilea trimestru al anului in curs, o surprinzatoare crestere a volumului facturat, atingand nivelul record de 121 milioane de dolari.
Estimarile specialistilor companiei californiene fusesera initial de 104 milioane de dolari, dar rezultatele reale au depasit cu mult si cele mai optimiste previziuni, relateaza Webnews.
Serviciile oferite de LinkedIn sunt utilizate de profesionisti in cautare de locuri de munca sau de firme ce doresc atragerea de noi colaboratori. Gratie unei tenacitati dublate