Stefanos Theocharopoulos, noul director al Romtelecom de la data de 1 iulie, si-a prezentat luni principalele obiective, respectiv crearea de valoare mai mare pentru actionari, imbunatatirea experientei clientilor si diversificarea paletei de servicii prin pachete accesibile inclusiv in rural. Theocharopoulos a precizat ca mandatul sau este pe o perioada de trei ani, iar referitor la posibilele noi disponibilizari a spus ca prioritatea va fi imbunatatirea relatiei cu clientii, nu scaderea numarului de angajati.
"Am trei mari obiective: Primul este acela de a crea mai multa valoare pentru actionari, cel de-al doilea este de a imbunatati experienta clientilor, iar programul 'Clientul pe primul loc' va fi continuat si imbunatatit, iar al treilea este diversificarea paletei de servicii prin pachete integrate accesibile atat celor din urban cat si clientilor din rural", a spus luni Stefanos Theocharopoulos.
In acest sens, operatorul a lansat luni trei tipuri de abonamente care cuprind servicii de telefonie fixa, internet broadband si televiziune (prin satelit si IPTV), disponibile la tarife intre 13 euro si 19 euro pe luna (fara TVA). De semenea, de la inceputul lunii august, operatorul a redefinit pachetele de baza din grilele Dolce si Dolce Interactiv, introducand pana la 17 noi canale TV in grila de televiziune.
Detalii privind noile servicii pe WebR.ro.
Intrebat daca vor mai urma disponibilizari in cadrul Romtelecom in acest an, Theocharopoulos a spus ca nu aceasta este filosofia sa in obtinerea unor rezultate mai bune. Ce trebuie schimbat in Romtelecom?
"Felul in care interactioneaza cu clientii, asta este principalul obiectiv in aceasta directie. Pentru rezultate mai bune trebuie sa imbunatatim relatia cu clientii. Asta este important, nu cati angajati are Romtelecom. Pe de alta parte, cand piata intampina probleme, s