Stefanos Theocharopoulos, numit CEO al Romtelecom la 1 iulie, are drept principal obiectiv îmbunătăţirea experienţei clienţilor şi schimbarea mentalităţi românilor că Romtelecom este doar un operator de servicii de telefonie fixă.
Romtelecom este într-adevăr cel mai mare operator de telefonie fixă din România, însă Theocharopoulos, noul CEO, vrea să poziţioneze mai bine compania ca furnizor de servicii integrate.
"Sunt oameni care încă se uită la Romtelecom ca la un furnizor de telefonie fixă. Vrem să poziţionăm mai bine Romtelecom ca furnizor de servicii integrate şi dorim ca clienţi noştri să poată alege mai uşor serviciile de care au nevoie", potrivit lui Ovidiu Ghiman, director executiv Strategie şi Comercial Rezidenţial.
Theocharopoulos l-a completat adăugând: "încercăm să împachetăm serviciile la un preţ accesibil, oferind în acelaşi timp calitate. Avem pachete pentru clienţii cu buget mic, pentru clienţii din mediul rural şi pentru cei de la oraş. Vreau să am clienţi multumiţi. Nu vreau să am plângeri despre serviciile pe care le oferim".
Întrebat ce trebuie schimbat la Romtelecom, acesta a declarat “felul în care interacţionăm cu clienţi”. În curând, cu toţi veţi fi clienţi Romtelecom, a declarat Theocharopoulos.
Noul director de la Romtelecom are un mandat pe trei ani şi în acest timp vrea să îmbunătăţească relaţia cu clienţii, astfel încât atunci când unul dintre aceştia intră într-un magazin Romtelecom acesta să spună doar numele şi adresa, iar personalul va şti imediat ce nevoi telecom are, oferindu-i pachete flexibile şi personalizate.
În ceea ce priveşte listarea pe bursă, Theocharopoulos nu a dorit să comenteze rezumându-se să afirme că el conduce compania nu o deţine. Romtelecom a disponibilizat de la începutul anului circa 1.400 de angajaţi. Întrebat dacă vor mai urma concedieri, Theoc