Golden Delicious by DKNY este cel mai costisitor parfum din lume, gazduit de un recipient pe masura - o sticluta deosebit de pretioasa, in aur galben, decorata cu profilul zgarie-norilor din New York.
Decoratiunile sticlutei si forma cladirilor in miniatura sunt realizate din 2.909 pietre pretioase provenite din intreaga lume, intre acestea numarandu-se 2.700 de diamante albe, informeaza My Luxury.
Parfumul, a carui sticluta iesita din comun a fost creata de designerul Martin Katz, implicand 1.500 ore de lucru, dupa ce va face inconjurul lumii pentru un tur promotional, va fi pus in vanzare la pretul de un milion de dolari, suma incasata urmand a fi varsata in contul asociatiei umanitare Action Against Hunger, care activeaza impotriva foametei la nivel mondial.
DKNY a creat acest parfum combinand esente de apa de flori de portocal si de cires intr-o formula unica, a carei valoare intrinseca este dublata de cea a deosebitei sticlute, decorata cu o multime de pietre pretioase rare, provenite din Brazilia, Sri Lanka si Australia, ceea ce a transformat-o intr-o adevarata opera de arta, dedicata unei cauze de o importanta fundamentala, mai precizeaza sursa citata.
Golden Delicious by DKNY este cel mai costisitor parfum din lume, gazduit de un recipient pe masura - o sticluta deosebit de pretioasa, in aur galben, decorata cu profilul zgarie-norilor din New York.
Decoratiunile sticlutei si forma cladirilor in miniatura sunt realizate din 2.909 pietre pretioase provenite din intreaga lume, intre acestea numarandu-se 2.700 de diamante albe, informeaza My Luxury.
Parfumul, a carui sticluta iesita din comun a fost creata de designerul Martin Katz, implicand 1.500 ore de lucru, dupa ce va face inconjurul lumii pentru un tur promotional, va fi pus in vanzare la pretul de un milion de dolari, suma incasa