Vânzările Mitsubishi Motors din primul trimestru al anului fiscal 2011 au crescut cu 7%, la 431,9 miliarde yeni, potrivit unui comunicat de presă al companiei. Această creştere a fost generată de lansarea unor noi modele, dar şi de un volum mai mare al vânzărilor, ca urmare a creşterii pieţei, dar mai ales în pieţele în curs de dezvoltare.
Mitsubishi Motors a avut un profit operaţional în valoare de 12,2 miliarde yeni, mai mare cu 16,7 miliarde yeni faţă de aceeaşi perioadă fiscală a anului trecut. Creşterea s-a datorat în principal măririi vânzărilor nete, căreia i s-au adăugat ceilalţi factori precum reducerea costurilor materialelor, care a compensat impactul negativ al yenului puternic.
Volumul global al vânzărilor din primul trimestru al anului fiscal 2011 a însumat 267.000 unităţi, o creştere de 16% sau 37.000 unităţi mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului fiscal trecut.
În Japonia, Mitsubishi Motors a realizat un volum de vânzări de 34.000 de unităţi, în scădere cu 11% sau cu 4.000 de unităţi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Factorii determinanţi ai volumului mai mic includ o reducere a cererii ca urmare a încetării acordării subvenţiilor pentru maşinile ecologice, în septembrie anul trecut, şi a efectelor marelui cutremur din Estul Japoniei.
În America de Nord, producătorul auto a realizat un volum de vânzări de 31.000 de unităţi, o creştere de 51% sau 10.000 de unităţi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Această creştere vine în urma lansării modelului Outlander Sport în octombrie anul trecut.
În Europa, compania a realizat un volum de vânzări de 64.000 de untăţi, o creştere de 39% sau 18.000 de unităţi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Factorii care au contribuit la creşterea pentru această regiune au determinat creşterea de la an la an a vânzărilor, în majoritatea pieţelor pentru Vestul Europei incl