Grupul de firme Scomet, furnizor de servicii de facility management în București, anunță introducerea modalității de plată online a facturii de întreținere pentru locatarii rezidenți în cele 7000 de apartamente aflate în administrarea Scomet. Proiectul a fost dezvoltat și implementat în parteneriat cu integratorul de plăți online ePayment și face posibilă, pentru prima dată în România, achitarea online a facturilor la întreținere.
Prima plată online din România a unei facturi de întreținere a avut loc vineri, 5 august, pentru un apartament din ansamblul rezidențial Swiss Cottage și a fost în valoare de 105 lei.
„Plata online este primul pas în strategia SCOMET de a oferi mai mult timp liber pentru proprietarii de apartamente folosind avantajele Internetului. În acest moment proprietarii din blocurile administrate de SCOMET pot vizualiza pe Internet în timp real tot ce se întâmplă în blocul lor, de la ‚cât am de plată la întreținere’, până la părerea vecinilor despre câinele de la etajul 2 care latră toată noaptea. Într-un viitor apropiat, participarea locatarilor în cadrul asociațiilor de proprietari se va face printr-un singur click și toate activitățile aferente (dezbateri, schimburi de idei, chiar și votul din cadrul adunărilor generale) vor fi posibile și în mediul virtual”, explică Ottavio Serbănescu, Director SCOMET.
Grupul de firme Scomet, care asigură servicii de administrare financiară și tehnică a blocurilor de apartamente, deține un portofoliu de 7000 de apartamente în aproximativ 110 asociații de proprietari în blocuri și complexuri rezidențiale din București. În primele 6 luni, compania estimează că 25% - 30% dintre locatari își vor achita facturile la întreținere online, cu ajutorul noii soluții de plată.
În următoarele 18 luni, compania are ca obiectiv creșterea portofoliului la 5000 de asociații cores