Compania Romtelecom, unul dintre cei mai mari furnizori de telefonie, internet şi TV de pe piaţă, şi-a relansat ofertele de pachete integrate de servicii, unul dintre obiectivele urmărite fiind şi acela de a poziţiona mai clar operatorul ca un furnizor de servicii integrate.
"Deşi Romtelecom a crescut extrem de agresiv pe pieţele de televiziune şi internet, mulţi clienţi continuă să se uite la companie ca la un furnizor de servicii de telefonie fixă", a declarat Ovidiu Ghiman, director executiv comercial pe segmentul rezidenţial al Romtelecom.
În acest context, compania a lucrat la noua ofertă inclusiv din punctul de vedere al felului în care au fost realizate pliantele de prezentare şi ofertele astfel încât clientului să i se ofere imaginea de ansamblu a serviciilor Romtelecom, în locul unei abordări de tipul telefonie fixă plus încă ceva.
Această schimbare are în vedere şi modul în care clienţii din mediul urban au început să compare ofertele operatorilor atunci când vor să-şi aleagă furnizorul de servicii. "Clienţii din oraşe compară în general ofertele integrate, mai ales atunci când vor să-şi schimbe furnizorul", spune Ghiman. Având drept obiectiv şi schimbarea percepţiei că Romtelecom vinde în principal telefonie fixă şi alte servicii, echipele companiei au lucrat la o nouă ofertă care să fie şi mai uşor de înţeles, a spus Ghiman.
El consideră că noua ofertă, care conţine pachete de telefonie fixă, televiziune şi internet structurate pe trei niveluri din punctul de vedere al cerinţelor consumatorilor (de bază, medii şi avansate), va avea tracţiune pe piaţă. Noua ofertă triple-play (telefonie, TV, net) a companiei este formată din trei pachete, cu tarife de 13, 16 şi 19 euro (fără TVA).
Potrivit companiei clienţii care achiziţionează la pachet cele trei servicii vor plăti o factură cu 33% mai mică decât în cazul în care ar cumpăra s