Cele mai importante trei obiective pentru Stefanos Theocharopoulos, noul CEO al Romtelecom, sunt multumirea actionarilor companiei prin stabilizarea veniturilor si cresterea EBITDA, sa creasca experienta clientilor si sa pozitioneze Romtelecom ca un furnizor de servicii complexe, nu doar ca furnizor de telefonie fixa.
„Vrem ca atunci cand un client intra intr-un magazin Romtelecom acesta sa spuna doar numele si adresa si personalul nostru va sti imediat ce nevoi telecom are, oferindu-i pachete flexibile si personalizate. Acest lucru se va intampla in cateva luni, rezultatele vor fi vizibile”, sustine noul CEO al companiei.
El subliniaza ca unii clienti Romtelecom inca percep compania ca pe un furnizor de servicii de telefonie fixa, si atat. „Este un lucru fals si incercam sa schimbam aceasta perceptie. Romtelecom detine cea mai vasta retea broadband din tara, precum si servicii complexe de televiziune si, cu ajutorul Cosmote, completam si ofertele de telefonie mobila si Internet mobil. Vom lansa oferte personalizate si usor de inteles de catre clienti”, spune Stefanos Theocharopoulos.
Intrebat ce se va intampla daca, dupa aceste schimbari si preturi competitive marginile de profit ale companiei vor avea de suferit, seful Romtelecom a replicat spunand ca in ultimii ani Romtelecom a reusit sa reduca puternic costurile si sa creasca eficienta, acest lucru ducand la posibilitatea de reducere a preturilor fara a eroda marginile de profit. „Romanii, chiar si in criza, nu sunt interesati doar de preturi cat mai mici ci vor si calitate. Noi o vom oferi”, spune, sigur pe el, Theocharopoulos care se mandreste cu faptul ca nu i-a fost niciodata frica sa isi puna targeturi ambitioase.
In ceea ce priveste listarea pe bursa, Theocharopoulos a spus doar ca nu el detine compania ci doar o conduce. „Job-ul meu este sa ma asigur ca oferim actionarilor ce ne