Are de 15 ani o relaţie cu industria de publicitate, pe care o consideră una dintre cele mai mari pasiuni ale vieţii sale. De un an lucrează la Ogilvy, locul în care spune că şi-a redescoprit entuziasmul pentru acest domeniu.
"Am testat diverse job-uri încă din facultate, am citit foarte mult despre domeniu şi advertisingul a devenit pasiunea mea", spune Mona-Lisa Caravaniez. După examenul de licenţă, a aplicat pentru postul de junior account executive şi astfel şi-a făcut intrarea în publicitate. "Pe măsură ce am progresat, am avut foarte des confirmarea că acesta este domeniul care mă reprezintă", mărturiseşte Carvaniez.
Prima agenţie la care a lucrat a fost Saatchi & Saatchi, unde a petrecut opt ani, "dar în trei perioade diferite". Alte două agenţii în care s-a format ca practician au fost D'Arcy şi Y&R. Timp de şase luni a trecut şi de cealaltă parte a baricadei şi a decis să lucreze la "client". Această perioadă nu a făcut-o decât să se convingă de faptul că nu-şi doreşte să facă altceva în afară de publicitate.
Anul trecut, în iulie, a venit la Ogilvy, unde conduce o echipă de 35 de oameni. "Îmi place mult să lucrez cu oamenii din echipa mea şi să facem progrese împreună. Şi mai ales să-i văd venind cu plăcere la birou. Cred că este unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poţi avea în viaţă, având în vedere că petrecem minimum opt ore la muncă, indiferent de ceea ce facem", spune Caravaniez.
Curiozitatea şi perseverenţa au ajutat-o cel mai mult în carieră, dar şi un simţ dezvoltat al rigorii, în care ideea de a "spera" că lucrurile se vor rezolva de la sine nu poate fi acceptată. "Partea cu speranţa nu prea îşi are rostul în business. Avem planul A, planul B şi planul de rezervă C", încheie Caravaniez.
Are de 15 ani o relaţie cu industria de publicitate, pe care o consideră una dintre cele mai mari pasiuni ale vieţii s