Avem o ţară, cum procedăm? Îi punem la înaintare o frunză de 70 de cenţi şi-o trimitem în lume la agăţat clienţi turişti străini! Ce contează că e scump, că serviciile-s proaste?! Nu contează, facem reclamă cu frunza-n vânt. Poate cade frunza – mă-ntreb dacă nu cumva pe asta s-au bazat specialiştii angajaţi de madam Udrea?!
Deci ţara am rezolvat-o, e bine-mersi, turişti străini avem câtă… frunza, câta iarba. Nu-i vedem noi, şi nici nu simţim efectele benefice asupra economiei, dar sigur ei există pentru că, nu-i aşa, altfel Udrea nu mai era ministru. Dar Udrea încă e ministru şi acum se ocupă şi de marketingul turistic al Bucureştiului.
În acest scop, onor MDTR a angajat o firmă franceză aflată într-un joint venture c-o firmuliţă cu acelaşi nume, dar din Ploieşti, una cu un singur angajat dar care avea, anul trecut, un profit de peste 150.000 de lei. Bun angajat! De altfel, firma pare să fie abonată veche la proiecte ministeriale, poate acesta este şi motivul pentru care a fost singurul ofertant pentru marketizarea Capitalei.
(nu pricep de ce MDTR nici măcar nu încearcă să facă branding pentru România cu oricare dintre cele două companii româneşti recunoscute pe piaţă în domeniul ăsta, cu rezultate concrete şi confirmate: Brandient şi Grapefruit. Probabil fiindcă nu plătesc comisioane… )
În fine, în nouă săptămâni, că atât au avut la dispoziţie consultanţii, hocus-pocus sloganus: Europa e mai tânără la Bucureşti!
Şi ne concentrăm pe turism de business, pe cel cultural şi pe city breakers! În opinia lor, a consultanţilor, Bucureştiul trebuie să se recomande ca un oraş dinamic, în plină dezvoltare, diferit de alte capitale, care propune din ce în ce mai multe evenimente culturale, artistice şi sportive”, se arată într-un comunicat al MDRT.
Cum “diferit”? Ce e diferit la asta? Că NU facem suficient de multe evenimente de business de ca