Goana după cupoanele de reduceri continuă. După ce Groupon şi clonele sale din întreaga lume au invadat internetul cu milioane de oferte, acum a venit rândul companiilor de carduri de credit să profite de acestea.
Spre deosebire de cuponarii tradiţionali companiile de carduri au mai multe avantaje şi simplifică vizibil munca utilizatorului în a cumpăra un produs aflat la reduceri. Reprezintă ele un pericol pentru afacerile de tip Groupon?
"Nu mă mai pot opri din a face cumpărături de la cuponari. Sunt atât de multe oferte încât nu mai ştiu ce să iau prima dată. Şi ar fi păcat să nu profit de ele", mărturiseşte Diana Matei, o studentă din cadrul Universităţii din Bucureşti, precizând că în ultimele două luni a cumpărat de două, trei ori pe săptămână câte ceva.
"Ţin minte că la un moment dat am cumpărat cocteiluri la un leu. Cum să nu profiţi de această ocazie, când în mod obişnuit plăteşti cel puţin 20 de lei pentru a-ţi achiziţiona o astfel de băutură?", îşi aminteşte tânăra de 22 de ani, care urmăreşte zilnic patru site-uri ce oferă cupoane de reduceri.
La fel ca şi Diana Matei, consumatorii din întreaga lume au arătat tot timpul o afinitate clară pentru Groupon şi sutele sale de copii din întreaga lume, însă cuponarii tradiţionali nu sunt singurii care au un cuvânt de spus în această industrie. Anunţul recent al parteneriatului dintre compania de carduri de credit American Express şi cea mai mare platformă de socializare din lume Facebook, în urma căruia a rezultat aplicaţia Link, Like, Love, subliniază faptul că furnizorii de carduri îşi pot face loc în rândul cuponarilor, ba chiar se descurcă de minune. Avantajul principal al acestui parteneriat este baza mare de date de utilizatori de cărţi de credit.
Înţelegerea American Express cu Facebook este asemănătoare cu cea pe care compania de carduri o are deja cu platforma Foursquare. Pri