Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va achiziţiona servicii de realizare a două loturi de broşuri de promovare turistică a României - exploraţi grădina Carpaţilor.
Primul lot cuprinde un tiraj total de 300.000 exemplare cu 48 de pagini, în limbile română, engleză, franceză, germană, italiană, spaniolă, poloneză şi rusă, ce vor prezenta cele mai competitive 6 produse turistice ale României: circuite culturale, natura neatinsă, turism rural, turism activ şi de aventură, turism balnear şi de întreţinere şi city breaks. "Alături de aceşti vectori de comunicare, prin care România se poziţionează pe piaţa turistică internaţională, va fi prezentat şi produsul turistic "litoral", a anunţat ieri ministerul, precizând că valoarea estimată a contractului aferent primului lot este de 3.870.000 lei fără TVA (echivalent a 900.000 euro fără TVA).
În ceea ce priveşte al doilea lot, acesta se referă la tipărirea broşurilor referitoare la turismul în natură, city breaks şi circuite culturale în limbile engleză, franceză şi germană în 150.000 de exemplare. Valoarea estimată a contractului este de 516.000 lei fără TVA (echivalent a 120.000 euro fără TVA).
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va achiziţiona servicii de realizare a două loturi de broşuri de promovare turistică a României - exploraţi grădina Carpaţilor.
Primul lot cuprinde un tiraj total de 300.000 exemplare cu 48 de pagini, în limbile română, engleză, franceză, germană, italiană, spaniolă, poloneză şi rusă, ce vor prezenta cele mai competitive 6 produse turistice ale României: circuite culturale, natura neatinsă, turism rural, turism activ şi de aventură, turism balnear şi de întreţinere şi city breaks. "Alături de aceşti vectori de comunicare, prin care România se poziţionează pe piaţa turistică internaţională, va fi prezentat şi produsul turistic "litoral", a anunţat ieri m