În televiziune, charisma contează mai mult decât talentul, dar formatul "The Voice" a rezolvat această problemă printr-o idee simplă - de audiţii pe nevăzute, explică pentru gândul Mona Segall, producătorul unor show-uri cu audienţe record. Segall, care gestionează şi varianta românească a show-ului "The Voice", ce va fi difuzat în această toamnă la Pro TV, vorbeşte în exclusivitate despre viitoarea emisiune, dar şi despre deosebirile dintre "Vocea României" şi o altă emisiune de succes pe care televiziunea o difuzează, "Românii au talent".
"Vorbim, într-adevăr, de două talent-show-uri, dar cu formate total diferite", afirmă Mona Segall. "'Vocea României' este un show în care se vor întrece cele mai bune voci din România, aproape necunoscute publicului larg. Aceste voci au fost alese pe nevăzute de către juraţii-antrenori, deci de data asta nu mai contează deloc felul cum arată, charisma, nici măcar felul în care se mişcă în timp ce cântă", spune ea.
De zeci de ani talent-show-urile funcţionează şi au succes peste tot în lume, mai ales cele muzicale. Problema e că "întotdeauna s-au făcut nedreptăţi din cauza felului cum arată talentaţii", explică Mona Segall. "În televiziune şi în showbiz în general charisma contează mult mai mult decât talentul, dar formatul 'The Voice' a rezolvat aceasta problemă printr-o idee simplă, de audiţii pe nevăzute ('blind auditions')", afirmă producătorul tv. "În afara de asta, este pentru prima dată când cei care au emoţii, care simt trensiunea şi care se întrec în faţa publicului, cei pentru care miza este foarte mare nu sunt numai concurenţii, ci şi cele patru vedete, printre cele mai cunoscute din ţară", punctează producătorul atu-urile viitorului show incredibil.
Potrivit Monei Segall, un aspect forte l-a reprezentat şi alegerea celor patru juraţi, care pe parcursul show-ului vor deveni antrenorii echipelor pe car