Vara, maşinile parcate la soare se transformă în adevărate cuptoare şi nu este deloc plăcut să transpiri până când aerul condiţionat începe să-şi facă treaba, scrie Consumerist.com.
Japonezii au găsit însă o metodă "bizară, dar eficientă" pentru a rezolva această problemă.
Aşa cum se poate observa în filmuleţui de mai sus, tot ceea ce trebuie să faci este să deschizi complet un singur geam, de preferat cel de pe partea pasagerului, după care să deschizi şi să închizi de mai multe ori uşa de pe partea şoferului.
Citeşte şiDe ce nu se aseamănă CRIZA ECONOMICĂ din 2008 cu cea din 2011. O ANALIZĂ a Wall Street Journal din care VEI ÎNŢELEGE MAI MULT
Citeşte şi ANGLIA sub ASEDIU. Protestele s-au extins în alte şase oraşe, iar copii de 9-10 ani fură alcool din magazine. IMAGINI cu poliţiştii care bat huliganii
Astfel, se creează un curent puternic, care scade imediat temperatura din maşină.
În clip se poate observa că temperatura din interiorul autovehiculului scade de la 41,6 la 33,5 grade Celsius în doar câteva zeci de secunde.
Vara, maşinile parcate la soare se transformă în adevărate cuptoare şi nu este deloc plăcut să transpiri până când aerul condiţionat începe să-şi facă treaba, scrie Consumerist.com.
Japonezii au găsit însă o metodă "bizară, dar eficientă" pentru a rezolva această problemă.
Aşa cum se poate observa în filmuleţui de mai sus, tot ceea ce trebuie să faci este să deschizi complet un singur geam, de preferat cel de pe partea pasagerului, după care să deschizi şi să închizi de mai multe ori uşa de pe partea şoferului.
Citeşte şiDe ce nu se aseamănă CRIZA ECONOMICĂ din 2008 cu cea din 2011. O ANALIZĂ a Wall Street Journal din care VEI ÎNŢELEGE MAI MULT
Citeşte şi ANGLIA sub ASEDIU. Protestele s-au extins în alte şase oraşe, iar copii de 9-10 ani fură alcool din magazine. IMAGIN