Producătorul de uşi de garaj, MCA a raportat pentru prima jumătate a anului 2011 vânzări cu 50% mai mari faţă de acceaşi perioadă a anului trecut, respectiv 1.800 de bucăţi de uşi secţionale, se arată într-un comunicat al companiei
Această creştere a adus grupului de firme MCA un plus de 42% la cifra de afaceri şi o depăşire a cotei de piaţă de 25 de procente calculată la finalul anului trecut. Grupul MCA îşi propune ca până la sfârşitul anului să câştige încă 7 puncte procentuale. "Toate acţiunile noastre ne-au condus către această creştere, de la semnarea unor parteneriate cu noi distribuitori de uşi de garaj, la investiţiile făcute în pregătirea oamenilor şi nu în ultimul rând, în marirea capacităţii de producţie. Pentru finalul anului am prognozat o cifră de afaceri de 7 mil. euro, generaţi de piaţa internă şi se pare că suntem pe drumul cel bun, cu toate că valoarea pieţei de uşi secţionale va rămâne la acelaşi nivel ca în anii anteriori", a declarat, în comunicat Ciprian Oprea, Director General MILCA SRL.
Uşile secţionale rezidenţiale şi industriale reprezintă cele mai vândute produse ale companiei şi au un aport de 60% la CA totală a MCA. Fabrica de la Jilava are o capacitate de producţie de 10.000 unităţi anual, şi o reţea de distribuţie proprie de 900 dealeri.
Pentru anul 2011 MCA a planificat să atingă o cifră de afaceri consolidată de 10 mil. euro, dintre care 30% să fie realizată din vânzări externe. "Strategia MCA pentru următorii cinci ani este de intra pe pieţele europene şi de a aduce bani în România", a mai spus Oprea.
Acesta estimează că piaţa uşilor secţionale va atinge 16.000 de unităţi până la finalul lui 2011, în creştere cu 7,5% faţă de 2010, însă va stagna din punct de vedere valoric, la acelaşi nivel ca şi în 2010, la 12 mil. euro.
Producătorul de uşi de garaj, MCA a raportat pentru prima jumătate a anului 2011 v