- Comentariu - nr. 842 / 10 August, 2011 Piticot, Barba "Boc”, Taie tot, Lasa ioc, numit prim-mini-mini-stru al ceea ce a fost candva Romania, se tine, in ultima vreme, de panglicarii. Neputandu-se aburca pana la Lenuta Udrea, febletea turistica a marinarului celui incercat de la Cotroceni, se multumeste si cu doamna Anca Boagiu marea experta in privinta transporturilor (rutiere, pe cai ferate, aeriene si – vai – si navale din aceasta tara) si impreuna inaugureaza, pe ici, pe colo, cativa kilometri de autostrada (?), realizati pe sume exorbitante de catre firme mai mult decat dubioase, din tara si strainataturi, cap de afis fiind cazuta din "State” Bechtel, care a "muls” din 2004 Romania de banii destinati infrastructurii si care, inainte de a se retrage plina de mofturi, mai cere niscaiva suplimente grase… Ba 40, ba 30, ba zece kilometri, toti sunt buni pentru a mai forfeca o panglica portocaliu-verzui-cacanie! Iertata fie-mi paranteza, cu militarii, studentii si puscariasii de altadata, in ultimii douazeci de ani asfaltam intreaga Romanie si o transformam intr-un urias aerodrom pentru prietenii nostri americani, care s-ar vedea si de pe solitara si inghetata planeta Pluto! Concret, despre ce este vorba? Vineri, 5 a lui Gustar 2011, acest tandem penibil s-a dus sa inspecteze "tronsonul” autostradal Ploiesti-Moara Vlasiei (nume predestinate: apa de ploaie si moara de tocat banii tarii precum in Codrul Vlasiei!). Iar ce-au constatat pe acolo, nu le-a prea placut. Dovada stau declaratiile consemnate de surse credibile de informatii: "Personal, nu sunt satisfacuta de ritmul lucrarilor si vom avea o discutie foarte serioasa, pentru ca efortul nostru este foarte mare. Termenul este ferm, 15 decembrie, autostrada trebuie sa fie gata, iar ei trebuie sa-si mareasca ritmul de lucru”. Problema, schepsisul incepe tocmai cu acest ei. Construita (?) de UMB Spedition, Pa & Co Int