Radu Ispas, administratorul public al judeţului Braşov, a declarat ieri că singura firmă care s-a înscris la licitaţia pentru construirea aeroportului şi cu care s-au început negocierile, firma UTI, are termen ca până la data de 20 august să prezinte oferta finală.
Până când procedurile de legalitate privind exproprierile vor fi definitivate, CJ a acordat un dead-line societăţii UTI, cea care s-a înscris şi a câştigat licitaţia privind construcţia aeroportului: 20 august. „În acest moment, noi avem autorizaţie de construire de la Autoritatea Aeronautică Română pentru suprafaţa de mişcare, iar la finalul proiectului urmează să primim autorizaţia de zbor. Până pe data e 20 august aşteptăm oferta UTI, iar de atunci vom vedea ce avem de făcut. Dacă UTI nu vine cu banii, avem varianta a doua, în care dezvoltarea aeroportului să se facă multianual, cu aportul Consiliului Judeţean, al mediului de afaceri şi a altor unităţi administrative judeţene şi locale”, a subliniat Radu Ispas. Radu Ispas, administratorul public al judeţului Braşov, a declarat ieri că singura firmă care s-a înscris la licitaţia pentru construirea aeroportului şi cu care s-au început negocierile, firma UTI, are termen ca până la data de 20 august să prezinte oferta finală.
Până când procedurile de legalitate privind exproprierile vor fi definitivate, CJ a acordat un dead-line societăţii UTI, cea care s-a înscris şi a câştigat licitaţia privind construcţia aeroportului: 20 august. „În acest moment, noi avem autorizaţie de construire de la Autoritatea Aeronautică Română pentru suprafaţa de mişcare, iar la finalul proiectului urmează să primim autorizaţia de zbor. Până pe data e 20 august aşteptăm oferta UTI, iar de atunci vom vedea ce avem de făcut. Dacă UTI nu vine cu banii, avem varianta a doua, în care dezvoltarea aeroportului să se facă multianual, cu aportul Consiliului Judeţean, al medi