Dupa mai multi ani "de scoala" in mediul corporate, Raluca si FlorianVelcu (foto) au decis sa intre in lumea antreprenoriatului, lansandu-se intr-un domeniu cu totul nou pentru ei: un magazin online de pantofi, bazat pe oaplicatie inspirata de jocurile Facebook. "Speram sa ne recuperaminvestia in doi ani, avand in vedere ca vrem sa ne lansam si la nivelinternational", a declarat Raluca Velcu, pentru DailyBusiness.ro.
Cei doi au investit circa 10.000 de euro in business-ul numit designedbyyou.ro, un magazin online care le ofera femeilor posibilitatea de a-si crea propria incaltaminte.
Dezvoltarea afacerii a inceput in urma cu un an,iar realizarea efectiva a aplicatiei online a durat sapte luni de zile,fiind ispirata de interactivitatea jocurilor de pe Facebook, precumFarmVille. Practic, aplicatia este ca un joc de design, in care consumatorul isi poate alege tipul de pantof, calapodul, pielea, textura, culoarea, accesoriile sau tocurile.
Va avea succes un astfel de concept pe piata locala? "Principala bariera consta in faptul ca nu pot proba sau atinge pantoful ca in magazine. Dar acest lucru este valabil in special la noi in tara. In strainatate exista alta mentalitate", a declarat Raluca Velcu, care a lucrat timp de patru ani ca om de marketing la P&G.
In prezent, Raluca se ocupa doar de business-ul familiei, in timp ce Florian detine in continuare postul de director de vanzari la Hyundai Motors, avand in spate o lunga experienta pe vanzari auto. Ei spera sa isi recupereze investitia in doi ani, in contextul in care vor sa lanseze site-ul si la nivel international.
Ce inseamna sa lansezi un business in moda? "A fost foarte greu pe partea de productie, ma refer aici la gasirea unui producator serios, care sa dezvolte colectia de baza. A fost dificil. Am tot cautat. Am ajuns chiar pana in China. Ne gandeam chiar