Mariana Gheorghe, directorul general al OMV Petrom, a declarat că unul dintre motivele eşecului ofertei de vânzare a 9,8% din Petrom a fost perioada în care s-a desfăşurat aceasta.
"Oferta de vânzare a 9,8% din Petrom a fost ironică din punctul de vedere al perioadei de desfăşurare. La două zile după începerea road-show-ului pe pieţele internaţionale au început să apară îngrijorări privind datoriile Italiei şi ale Spaniei, iar sentimentele investitorilor au început să se schimbe, deşi plecasem la drum cu premise favorabile, precum ridicarea ratingului României şi creşterea preţului ţiţeiului pe pieţele internaţionale", a declarat Mariana Gheorghe, în urmă cu câteva minute, în cadrul unei conferinţe de presă.
Ş.C. Mariana Gheorghe, directorul general al OMV Petrom, a declarat că unul dintre motivele eşecului ofertei de vânzare a 9,8% din Petrom a fost perioada în care s-a desfăşurat aceasta.
"Oferta de vânzare a 9,8% din Petrom a fost ironică din punctul de vedere al perioadei de desfăşurare. La două zile după începerea road-show-ului pe pieţele internaţionale au început să apară îngrijorări privind datoriile Italiei şi ale Spaniei, iar sentimentele investitorilor au început să se schimbe, deşi plecasem la drum cu premise favorabile, precum ridicarea ratingului României şi creşterea preţului ţiţeiului pe pieţele internaţionale", a declarat Mariana Gheorghe, în urmă cu câteva minute, în cadrul unei conferinţe de presă.
Ş.C.