Grupul de firme MCA, specializat în principal în producţia şi comercializarea uşilor de garaj, estimează pentru anul 2011 afaceri consolidate de 10 milioane de euro, în creştere cu peste 50% faţă de anul anterior. Aproape o treime din vânzări ar urma să fie generate de exporturi. "Strategia MCA pentru următorii cinci ani este de a intra pe pieţele europene şi de a aduce bani în România", a declarat Ciprian Oprea, directorul general al Milca SRL, compania care ar urma să aibă în 2011 cea mai mare pondere în totalul afacerilor grupului, adică circa 7 milioane de euro. Principalele linii de business ale grupului sunt uşile de garaj secţionale, rulourile termice pentru ferestre şi sistemele de automatizare a porţilor. Uşile secţionale rezidenţiale şi industriale generează circa 60% din businessul MCA, iar Oprea preconizează că piaţa locală de profil va atinge 16.000 de unităţi în 2011, în creştere cu 7,5% faţă de anul trecut, însă se va menţine din punct de vedere valoric la nivelul din 2010, de 12 milioane de euro. Din grupul MCA, controlat de trei persoane fizice (Ciprian Oprea, Raluca Oprea şi Valentin Cuca), fac parte compania Milca, precum şi alte firme deţinute de respectivii investitori, cu activităţi conexe de servicii sau distribuţie.
Grupul de firme MCA, specializat în principal în producţia şi comercializarea uşilor de garaj, estimează pentru anul 2011 afaceri consolidate de 10 milioane de euro, în creştere cu peste 50% faţă de anul anterior. Aproape o treime din vânzări ar urma să fie generate de exporturi. "Strategia MCA pentru următorii cinci ani este de a intra pe pieţele europene şi de a aduce bani în România", a declarat Ciprian Oprea, directorul general al Milca SRL, compania care ar urma să aibă în 2011 cea mai mare pondere în totalul afacerilor grupului, adică circa 7 milioane de euro. Principalele linii de business ale grupului sunt uşile d