Hipermarketurile Carrefour, Kaufland, Real şi Praktiker sunt în topul listei cu reclamaţiile primite de la consumatori în legătură cu produsele cumpărate, a declarat, marţi, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, Constantin Cerbulescu.
Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România (AMRC) atrage însă atenţia că, în stabilirea clasamentului, trebuie avută în vedere ponderea pe care o are în piaţă fiecare dintre reţelele comerciale.
În interviul acordat RFI, Delia Nica, vicepreşedinte AMRC, se arată în favoarea controalelor pentru că sunt în interesul consumatorului. Publicitatea înşelătoare trebuie amendată, adaugă ea. Pe de altă parte, furnizorii sunt şi ei vinovaţi de situaţia creată mai spune Delia Nica.
Delia Nica, vicepreşedinte AMRC, în dialog cu Magda Prelipceanu
Hipermarketurile Carrefour, Kaufland, Real şi Praktiker sunt în topul listei cu reclamaţiile primite de la consumatori în legătură cu produsele cumpărate, a declarat, marţi, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, Constantin Cerbulescu.
Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România (AMRC) atrage însă atenţia că, în stabilirea clasamentului, trebuie avută în vedere ponderea pe care o are în piaţă fiecare dintre reţelele comerciale.
În interviul acordat RFI, Delia Nica, vicepreşedinte AMRC, se arată în favoarea controalelor pentru că sunt în interesul consumatorului. Publicitatea înşelătoare trebuie amendată, adaugă ea. Pe de altă parte, furnizorii sunt şi ei vinovaţi de situaţia creată mai spune Delia Nica.
Delia Nica, vicepreşedinte AMRC, în dialog cu Magda Prelipceanu