Nu-i ușor să închiei un parteneriat cu un gigant cum este TUI, liderul mondial în turism, care a rulat anul trecut 19 miliarde de euro și este prezent în 180 de țări. Dar este posibil. Dragoș Anastasiu, proprietarul Eurolines, tocmai a demonstrat acest lucru. Admite că nu a fost ușor, însă a meritat tot efortul. Către ce se îndreaptă acum compania lui Anastasiu? Un scurt dialog cu Capital punctează câteva dintre direcțiile Eurolines.
Capital: Ce înseamnă acest parteneriat pe care l-ați încheiat cu TUI?
Dragoș Anastasiu: În primul rând, este clar că interesul lui TUI pentru România a crescut. Baza parteneriatului nostru se referă la distribuția produselor turistice și în special ale TUI în România. Noi am fost în căutarea unui brand prin care să transmitem mai ușor oamenilor faptul că Eurolines face și turism. De vreo trei ani de când tot sondăm și avem discuții. Faptul că, până la urmă, TUI este numărul unu mondial, nu poate decât să ne bucure, iar din punctul meu de vedere a fost cea mai fericită soluție. Au un logo, o identitate vizuală genială. Acel ”smile” transmite un sentiment. Este ceea ce vrem să transmitem când un client intră la noi în agenție. Noi trebuie să schimbăm ceva în interiorul nostru, apropo de zambet. Din punctul meu de vedere asta e problema principală a serviciilor din România, în general. Și nu mă refer doar la servcii turistice.
Cum vedeți următorul an pentru Eurolines?
D.A: O bună parte dintre agenții va fi rebranduită, unele vor fi numai TUI Travel Center (n.r. – parteneriatul a fost încheiat cu TUI Travel PLC, companie înregistrată în Marea Britanie și controlată de grupul german TUI), altele TUI Travel Center Eurolines, iar altele vor rămâne Eurolines. Vom umbla atât la interiorul și exteriorul agențiilor, cât și la atitudine. Sper să ne ajute brandul. Atitudinea noastră trebuie să fie