Până pe 30 septembrie, o nouă etapă a lucrării de la varianta de ocolire cu profil de autostradă a municipiului Constanţa va fi gata. La acest moment, se lucrează intens la zona de la intersecţia DN3 cu varianta de ocolire, acolo unde se află unul din cele mai importante şi deosebite noduri rutiere, din punct de vedere arhitectural, de pe cuprinsul traseului Centurii Constanţa. În urmă cu două săptămâni, concomitent cu inaugurarea a 21 de kilometri de autostradă pe traseul Murfatlar - Constanţa s-a dat drumul la circulaţie şi pe şapte kilometri din tronsonul Variantei de ocolire a municipiului Constanţa, care, la finalul lucrării, va primi denumirea de A4. De la ultima vizită, pe şantierul viitoarei şosele de centură a Constanţei, efectuată la începutul lunii iulie, cu excepţia lucrărilor intense care se efectuează la intersecţia variantei cu DN3, la ieşirea din Constanţa, pe traseu, până la capătul de intrare din Ovidiu, lucrările nu par a fi avansat în mare măsură. Este drept însă că, în ultimele săptămâni, s-a tras mai tare pe tronsonul care trebuia musai dat în folosinţă la finele lunii iulie. Cel puţin la acest capăt al traseului, cu excepţia delimitării drumului, lucrările nu s-au mişcat mai deloc. Puţină mişcare a echipelor de lucru s-a văzut la podul care va trece peste variantă şi care va lega satul Poiana de Ovidiu, prin centura oraşului, însă şi aici mai este de lucru până se vor monta rampele cu ajutorul cărora se va urca pe acest drum. Mergând pe traseul variantei, atât cât a permis drumul adiacent, cel pe care îl utilizează maşinile care transportă material de lucru, am văzut că mai este mult de lucru până ce această parte a tronsonului va fi gata. Un nou tronson, gata până la 30 septembrie Potrivit celor declarate de unul dintre specialiştii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Constanţa, Relu Matei, responsabil de acest proiect încă de la încep