Retelele de magazine Mic.ro si Macro, detinute de omul de afaceri Dinu Patriciu, vor introduce la vanzare polite de asigurari, potrivit unor informatii din Monitorul Oficial.
Compania Mic.ro Retail SRL isi completeaza operatiunile cu activitati ale agentilor si brokerilor de asigurari.
“In acest moment, reteaua Mic.ro este in etapa de autorizare pentru comercializarea produselor de asigurare. Este unul dintre serviciile care se vor adauga celor deja existente in oferta (reincarcare electronica, plata facturilor, copiere documente)”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Dan Ionescu, CEO Mercadia Holland BV.
De asemenea, si magazinele Minimax Discount, care sunt rebranduite in Macro, vor oferi polite de asigurari. In plus, aceasta societate isi extinde operatiunile cu activitati de jocuri de noroc si pariuri sportive.
Compania romaneasca Mic.ro, parte a grupului grupului Mercadia Holland BV controlat de omul de afaceri Dinu Patriciu, numara la finele lui iunie 600 de bacanii, deschise in peste 50 de orase mari si localitati invecinate acestora.
Magazinele din retea au suprafete de vanzare cuprinse intre 35 si 50 metri patrati, in cazul unitatilor fixe si de 20 mp, in cazul celor mobile. Mic.ro are in prezent peste 4.000 de angajati.
Compania Mic.ro si-a inceput activitatea in aprilie 2010 si a investit pana acum peste 45 milioane de euro in cel mai rapid proces de extindere derulat pana in prezent pe piata romaneasca de retail.
Patriciu a lansat in luna mai lantul de magazine Macro, dupa ce a cumparat si a rebranduit sub acest nume reteaua Minimax Discount.
Omul de afaceri a anuntat ca in 2011 reteaua va numara 150 de unitati, dupa ce in decembrie 2010 compania avea 44 de magazine.
Mercadia Holland BV este un grup de companii romanesti avand in total peste 5.400 de angaja