Regia Autonomă de Transport Bucureşti cheltuie circa 15.000 de euro (63.000 de lei) pe noapte, dar reuşeşte să recupereze doar 460 de euro (1.950 de lei).
Specialiştii au ajuns la aceste sume după ce au luat în calcul costul estimat pe kilometru, 6,24 lei, şi traseul mediu parcurs dus-întors, 20 de kilometri, al celor 46 de autobuze. Din taxarea călătorilor, RATB nu încasează decât 1.950 de lei, adică 460 de euro, în condiţiile în care aproximativ 1000-1500 de călători circulă cu autobuzele de noapte.
"Amortizarea acestor costuri se va realiza prin economia rezultată ca urmare a desfiinţării serviciilor de noapte destinate transportului angajaţilor către punctele de lucru şi din beneficiile rezultate din exploatarea celor 23 de linii de noapte", a declarat Brînduşa Raeceanu, şef serviciu relaţii publice în cadrul RATB, pentru zf.ro.
Regia Autonomă de Transport Bucureşti cheltuie circa 15.000 de euro (63.000 de lei) pe noapte, dar reuşeşte să recupereze doar 460 de euro (1.950 de lei).
Specialiştii au ajuns la aceste sume după ce au luat în calcul costul estimat pe kilometru, 6,24 lei, şi traseul mediu parcurs dus-întors, 20 de kilometri, al celor 46 de autobuze. Din taxarea călătorilor, RATB nu încasează decât 1.950 de lei, adică 460 de euro, în condiţiile în care aproximativ 1000-1500 de călători circulă cu autobuzele de noapte.
"Amortizarea acestor costuri se va realiza prin economia rezultată ca urmare a desfiinţării serviciilor de noapte destinate transportului angajaţilor către punctele de lucru şi din beneficiile rezultate din exploatarea celor 23 de linii de noapte", a declarat Brînduşa Raeceanu, şef serviciu relaţii publice în cadrul RATB, pentru zf.ro.