Deruta domnea ieri în rândul călătorilor aflaţi în sala Gării Craiova. Noul robot, care a înlocuit două angajate CFR disponibilizate recent anunţă la ce linii sosesc trenurile, însă nu şi dacă au întârziere.
Tabelele electronice pe care ar trebui să fie afişate informaţii detaliate sunt şi ele defecte, funcţionând cel mult pentru câteva minute. „Până astăzi nu mergea absolut nimic. Au văzut jurnaliştii aici şi s-au gândit să facă probe. Călătorii sunt derutaţi, nu ştiu dacă trenul lor are sau nu întârziere. Nu este normal că sunt oameni care, pentru asta, au rămas fără locuri de muncă“, a spus Cristian Căţilă, vicepreşedinte al Uniunii Teritoriale a Sindicatelor Mişcare-Comercial pe Regionala CFR Craiova.
Mulţi dintre călători au privit în zadar, minute în şir, tabelele de afişaj, sperând că vor afla la ce oră sau de la ce peron va pleca trenul cu care ar fi urmat să călătorească. S-au aşezat apoi din nou la coadă, la ghişee, pentru a cere informaţii.
„Eu fost ceferist şi trebuie să ajung la Calafat. Habar n-am la ce peron este trenul. De unde aş putea afla, dacă nimic nu funcţionează? O să merg la ghişeu, să mă informez, dar va trebui să stau iarăşi la coadă. La noi, ca la nimeni: pierzi timpul degeaba. Am văzut că au pus un afiş pe care au scris mare că tabela este defectă. Pe vremea când lucram eu la CFR nu se întâmpla aşa ceva. Aveam la dispoziţie câteva minute pentru a remedia toate defecţiunile“, a povestit un călător.
„Doar la noi se întâmplă aşa!“
Alţii au fost indignaţi de faptul că nu puteau afla dacă trenurile pe care le aşteptau au sau nu întârziere. „Condiţii în vagoane nu avem, arată ca după al Doilea Război Mondial. Acum nici nu putem afla dacă trenul are sau nu întârziere. Doar la noi se întâmplă aşa ceva! De mai bine de 10 minute încerc să aflu dacă trenul meu va pleca la timp sau nu din Craiova“, a spus Tudo