Cătălin Rotaru are o experienţă de 12 ani în industria plăcilor ceramice, iar peste zece ani se vede lucrând în acelaşi domeniu.
În urmă cu doi ani, bulgarii de la KAI Group, producător de plăci ceramice, l-au recrutat pe Cătălin Rotaru pentru a pune bazele unei subsidiare pe piaţa românească. Dacă în primul an de activitate KAI România a avut afaceri de 8 milioane de euro, în 2010 compania a reuşit practic să-şi dubleze businessul local, până la 17 milioane de euro.
Licenţiat în inginerie (secţia ceramică, sticlă şi ciment cu predare în limba franceză) la Universitatea Politehnică din Bucureşti, deţinător al unui master în administrarea afacerilor industriale, Rotaru a primit burse de specializare la Şcoala Naţională Superioară de Chimie din Toulouse (Franţa) şi o bursă de doctorat la Universitatea Jaime I din Castellon (Spania).
Rotaru a deţinut de-a lungul timpului poziţii precum cea de marketing manager în cadrul retailerului de plăci ceramice Delta Design sau cea de responsabil cercetare-dezvoltare în cadrul Lasselsberger România, producător de plăci ceramice. Ulterior, a fost recrutat de spaniolii de la Fritta, furnizor de glazuri, pigmenţi şi consultanţă design în domeniul plăcilor ceramice, unde a lucrat şi ca manager tehnic zonal pentru Europa de Est şi Rusia. În 2005, a revenit în România, tot la Lasselsberger, pentru care a lucrat ca product manager. Ulterior, Rotaru a fost recrutat de Delta Distribution, unde a avut două posturi: business development manager, respectiv marketing manager. "De două-trei ori pe an primesc oferte de muncă de la head-hunteri", mărturiseşte country managerul de la Kai România.
Rotaru recunoaşte că nu a cochetat cu ideea de antreprenoriat până acum pentru că, spune el, "am nevoie de o companie cu resurse mari şi cu capacităţi de producţie deosebite pentru a pune în practică ceea ce ştiu în domeniul plăci